Deathwish és a write tag

~Hát... Végülis ez nem a szokott kép...~
Még úgy 3 hónapja a kedves író kitöltött egy Write tag nevű kérdőívet - itt leledzik -, amibe mi is besegítettünk neki. Ezt meghálálva a kihívásos szakaszban engem választott ki, hogy töltsem ki én is ezt, ám én már nem hívok ki rá senkit a történetből, mert akkor sose lenne ennek vége.

Szabályok:
  1. Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  2. (Ha másolásvédelem van az oldaladon, jelöltjeidet irányítsd a Kacatos dobozra, innen el tudják vinni őket.)
  3. Linkeld annak a nevét, aki jelölt téged!
  4. Válaszolj a kérdésekre!
  5. Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! ;) ~Most remélhetőleg valami értelmesre fogjuk felhasználni.~
  6. Jelölj te is bloggereket a játékra és linkeld az oldalukat!
  7. Értesítsd őket a jelölésről!
De ahogy azt a fentebb említett bejegyzés végén említettem kicsi magamra szabtam ezt a kérdőívet. És mivel én nem író vagyok ~Pedig milyen meta lenne.~, hanem bérgyilkos, így ehhez igazítottam a kérdéseket is.

Kérdések:
  1. Hány évesen nyírtad ki az első áldozatod? (Amit nem sulis háziként alkottál.) ~Várj, a bérgyilkosoknak van sulija? Mondjuk nem hiszem hogy ott az első osztálynál tovább jutottál volna.~
  2. Miről szólt?
  3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél embereket kinyírni? Honnan jött az ötlet?
  4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik áldozatod?
  5. Milyen zsánerben nyírtál ki embereket eleinte?
  6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
  7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél? :) ~Aki ide szmájlit rakott eredetileg az vélhetően nem sejtette, hogy egyszer mi így fogjuk ezt kitölteni.~
  8. +1 Bármit kérdezhetsz, ami az írás kezdetéhez kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

Válaszaim:
Na, akkor csapjunk is bele!

1. Hány évesen nyírtad ki az első áldozatod? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
Pontos kort nem tudnék mondani ~Mert az író még mindig nem találta ezt ki rendesen.~, de nem sokkal azután, hogy szert tettem a regenerációra és a szuperocsmányságra. Természetesen először az összes rivális cég próbálta kihasználni a látszólagos sérelmemet, de a legtöbbjük ellen tartottam a frontot. De az egyikük, egy Ronalds nevezetű eléggé megalázott a nagyközönség előtt. ~Inkább nem írnánk le hogyan, mert szerintem is durva volt, de szerepe volt benne egy lekváros pitének és három üvegnyi darázsnak.~ Senki se lepődött meg, mikor 3 napra rá megüresedett a pozicíója, amit persze én foglaltam el.

2. Miről szólt?
A bosszúról. Ami hidegen tálalva a legjobb. Ezért is vittem el az Antarktiszra, ahol vágtam egy léket és abba dobtam bele.

3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél embereket kinyírni? Honnan jött az ötlet?
Ez az egész egyetlen kicseszett embernek köszönhető: annak a szarházi Wade Wilsonnak. Ugyanis az ő DNS-ének köszönhető, hogy ilyen állapotba kerültem. ~Nem azért, de ki is keverte össze az ő DNS-ét Loganével?~ Neked nem az én álláspontom kellene védened? ~Ne tegyél fel olyan kérdést, ami tartalmazza a választ.~
Szóval az ő DNS-e belém kerülése miatt a kinézet és a mutáció mellett néhány tulajdonsága is belém épült, köztük a fegyverek iránti beteges vonzalom is. Ám míg ő ezt kétes módokon szerezte be, addig én majd mindet saját kézzel ~Volt, amelyiket saját kézből.~ csináltam. Ez a vonzalom és a cégvezetés iránti egyre jobban alkalmatlanná válás okozta azt, hogy képességeimet, fegyvereimet és erőmet mások szolgálatába állítsam jutányos fizetség ellenében. ~Ilyen szépen se fogalmazták meg, hogy balfasz lettél és zsoldossá váltál.~

4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik áldozatod?
Nos, az első felbérlőm nem igazán bízott a sikeremben, ezért ajándékba vittem neki a riválisa levágott fejét. Sajnos a technikám még nem volt a legprofibb, így a fejből kiállt a gerincoszlop, de szerencsére elfogadta bizonyítéknak és meg is fizetett - miután a nárciszának a tartójába okádta a belét.

5. Milyen zsánerben nyírtál ki embereket eleinte?
Várj, ezt lehet zsánerekben csinálni? Baszki, ennyire amatőrök volnánk még? ~Ez ugye költői kérdés volt?~
Hát akkor mi... Deathwish zsánerben csináljuk. Ez nagyon speciális, művészi és pár pillanat múlva rohanok is levédetni.

6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
Nos, nem szívesen mesélek róla ~Főleg, hogy egyszer már megtettük, de az nem mentődött le és elveszett.~, de legyen.
Kezdetben kezdetleges fegyverekkel harcoltam, amik nem mindig működtek megfelelően, de ma már szerencsére a saját remek felszereléseimmel dolgozom. ~Nem azért, de azokat a "kezdetleges fegyvereket" is te csináltad.~ Ráadásul az időm is kevés volt a cégem vezetése miatt, de amióta ezt a helyetteseim és Liho végzik el, azóta sokkal több időm maradt erre. ~Nem sokkal, mert a maradékot továbbra is heverészésre fordítod.~ Hát na, a jó munka után édes a pihenés.

7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél?
Hát… Kezdetben nem volt rendes tokom a fegyveremnek, szóval... maradjunk annyiban, hogy ugyanott tároltuk, ahol az első fejezetben az aktát.
Meg persze az elején én végeztem a legtöbb dolgom intézését, emiatt előfordult, hogy összecseréltem két megbízómnak szánt hullát, amiből meg persze lövöldözés kerekedett ki.

8. Mekkora méretű a f... ~Azt mondtam értelmesre!~ ...egyvergyűjteményed?
Igen, ezt akartam kérdezni, nem kell egyből rosszra gondolni. ~Csakhogy nálad általában ez szokott lenni az egyetlen opció.~
Nos, akik olvasták már a karácsonyi történetet - baloldalt a regények fül alatt az összes részhez vezető linket megtaláljátok -, azok tudhatják, hogy a dolgozószobámba elég sok szépségem van kiakasztva. ~Bob látogatása után már vitrinbe is téve.~ De ezek csak az igazán  különlegesek, a legtöbbet egy titkos kóddal lezárt pincében tartom, ahol biztonságban vannak... még tőlem is, mivel Liho bizonyos időközönként változtatja a kódokat, nehogy véletlen rombolásmaratonba kezdjek.

Na, nem is volt olyan vészes. Akit esetleg érdekel a dolog ~és lusta visszagörgetni a tetejére~, az itt megtalálja az eredeti kérdőívet. Mára ennyi is volt, de hamarosan jövünk egy újabbal, amire személyesen engem kértek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése