Write tag a Kacatos dobozból 1. - Egyszer volt, hol nem volt...


~Úgy érted a szemetes dobozból, mert neked inkább szemetes dobozod van mint kacato...~
Nem, azért Kacatos doboz, mert a tag eredetileg arról a blogról van (ami egyébként itt tekinthető meg). De amúgy meg mi a francot kerestek ti itt?
- Nos, az úgy volt hogy vártuk az Aquaman és a Pókember: Irány a Pókverzum élménybeszámolódat, hogy elmondhassuk benne a véleményünk, aztán csak vártuk és vártuk és vártuk és vártuk, de kurvára nem jöttek el. Aztán láttuk hogy a legutóbbi után ismét egy írós kérdőívet töltesz ki Abethnek hála (akit itt leshettek meg, lessétek is, hátha azzal is törlesztődik az adósságunk iránta), és gondoltuk mi is besegítünk a dologban.
Éééés miért is kellene besegítenetek? Ezt nem nehéz kitölteni, ráadásul több történetrészlet is készülőben van veletek, szóval nem igazán értem a dolgot
- Jaj már, Betti, vagy Bethi, vagy Annus, vagy hogy a picsába kell becézni az Annabethet... ~Szerintem maradjunk az Abethnél, azzal mind jobban járunk.~ Szóval Abeth kérte, hogy mi is benne legyünk a dologban mint legismertebb irományaid ~akiket egy alig használt alterverzumos Marvel karakterből vettél át~, szóval itt vagyunk segíteni.
Már megbocsássatok, de az nem kérés, inkább lehetőség volt, csupán annyit írt hogy "szívesen olvasná" veletek. És amúgy se olyan nehezek ezek a kérdések, hogy segítség kellene a kitöltésükben.
- Tudod mit? Szavazzunk! Ki szavaz arra, hogy segítsünk? Én igen! ~Én is!~ Akkor ez kettő az egy ellen, szóval a pofázás helyett kezdjünk már bele!



Szabályok:
  1. Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére! ~Pipa.~
  2. (Ha másolásvédelem van az oldaladon, jelöltjeidet irányítsd a Kacatos dobozra, innen el tudják vinni őket.) ~Nincs másolásvédelem, de azt a blogot is belinkeltük, szóval ez is pipa.~
  3. Linkeld annak a nevét, aki jelölt téged! ~Pipa.~
  4. Válaszolj a kérdésekre! ~Ez se lehet nehéz, szóval előre is pipa.~
  5. Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! ;) ~Majd meglátjuk, szóval... félpipa.~
  6. Jelölj te is bloggereket a játékra és linkeld az oldalukat! ~Ööööö...~
  7. Értesítsd őket a jelölésről! ~Oké, itt megbuktunk, köszönjük a lehetőséget, a viszontlátásra.~
Várj, épp csak elkezdtük és máris léptek le?
- Hát, az a helyzet, hogy a szabály szerint jelölni kell a végén valakit a játékra, és te... hogy is mondjam szépen... Á, megvan! Egy faszkalap vagy!
Hát ez nem igazán nevezném szépnek..
- A szépség emberfüggő. ~Azzal az arccal amit a maszk alatt tartasz nem is csodálom.~ A lényeg, hogy nincs olyan blogger, akivel nagyon jóban lennél  és még nem hívták ki erre a dologra, szóval elbuktad a szabályzat utolsó két pontját.
És nem éppen ti vagytok azok, akik folyton megszegik a szabályokat? Mellesleg ez nem kötelező pont, a kérdésekre ezek hiányában is válaszolhatunk.
- Hát, nem igazán tudok vetekedni az érveléseddel ~Főleg mert lusták vagyunk hozzá.~, szóóval ja, akkor folytassuk is.

Kérdések:
  1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
  2. Miről szólt?
  3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
  4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
  5. Milyen zsánerben alkottál eleinte?
  6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
  7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél? :)
  8. +1 Bármit kérdezhetsz, ami az írás kezdetéhez kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)
Válaszaim:
Na, akkor csapjunk is bele!

1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
Nos...
- Az egész réges régen kezdődött. Még mikor az anyahméhben volt összdobott egy verset, születése után pedig nem felbőgött, hanem elszavalta azt. Már akkor tudták, hogy nagy költő lesz be...
Ha-ha, nagyon vicces. Igazából arra pontosan nem emlékszek, hogy hány éves voltam akkor, de kb. 9-10 évesen kezdtem írni egy Garfieldes történetet. A címe Garfield Texasi kalandja volt ~Igen, nagy T-vel, de bár ez lenne benne a legkisebb nyelvtani hiba.~, és csupán a 4. fejezet elejéig jutottam, mert nem sokszor volt időm és kedvem foglalkozni vele.
Anno emlékszem pár éve újraolvastam az egészet, de olyan amatőr és gyenge volt, hogy szétröhögtem rajta magam - olyan hangos kacajt váltott ki belőlem, hogy még a szüleim is rám szóltak.

2. Miről szólt?
Nos, mint a címből is kiderült ez egy western lett volna. ~Ami azért érdekes, mert sose kedvelted a westernt.~ Nem is nagyon volt sok westernes elem benne, csak a vadnyugaton és a sivatagban is játszódott, és a szereplők is vadnyugatiak, így leginkább ebbe a kategóriába sorolható.
A történet szerint Garfield egy város seriffje, ami arról híres, hogy itt található a világ legnagyobb lasagnakészlete, emiatt pedig gyakori támadások helyszíne. Ám amióta Garfield a seriff egy falat ételt se loptak el a helyről, mivel ő és segédje, Ubul mindenkit megállítottak. De aztán meggyűlik a bajuk a seriff ősi ellenségével, a Bivalylegények nevű bandával és annak vezetőjével Patrickkel, aki kezdetben Garfield barátja volt, de aztán átverte őt és riválisokká váltak. Ennek a bandának a kezébe kerül egy ősi fegyver, amivel leigázhatják a várost, ezért Garfield, Ubul és a banditák fogságából megszöktetett Nermal útra kelnek, hogy megállítsák őket. Útjuk során azonban sok mindennel meggyűlik a bajuk, köztük egy csapat piranhával. Nem jutottam sokáig, de elég sok WTF dolgot raktam így is bele (pl. csípős szósszal acélrácsot szétégető macskát), úgyhogy jobb is hogy nem készült el. ~Szerintem nem akarjátok hogy felolvassunk belőle.~

3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
-Nem tudjuk, a mai napig kutatjuk...
...a betegség okát. Igen, sejtettem hogy ezt fogod írni.
-Ó baszki, kezd minket kiismerni. ~Talán mert ő ír minket, te idióta.~ Van benne valami.
Szóval igazából mindig  is szerettem használni a képzelőerőmet és alkotni dolgokat. Anno alsósként többször is volt feladat az, hogy kötelező olvasmányok adott fejezetét összefoglaló rajzot kellett készíteni, amikbe beraktam két saját készítésü karakteremet, Patkány Kapitányt és Szupercsigát is. Később külön rajzokban kezdtem el dolgozni a figurákon, majd jött a Szuperradír képregény, ami a mai napig itt van az íróasztalomon.
Aztán szép lassan több dolgot is igyekeztem kitalálni, de aztán ez picit már abbamaradt és középiskolás haverom elevenítette fel igazán újra. Később szintén neki köszönhetően ismerkedtem meg egy Facebookos szerepjáték csoporttal, majd onnan a wattpadre és ide jutottam.

4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
Huh, azt hiszem talán a szüleimnek, akik bíztattak is valamennyire a maguk módján. Barátaimnak is megmutattam, az általános iskolában lévők reakcióira már nem igazán emlékszem, de a középiskolások eléggé támogattak benne.

5. Milyen zsánerben alkottál eleinte?
-Eleinte? Hisz most is abban alkot: fanfictionben.
Ez igaz, bár próbálkoztam és jelenleg is próbálkozok más műfajú történetekben is alkotni ~Ugye nem azt a cukorborsós novellát akarod ezzel felhozni? Mert az nem más műfaj, inkább más dimenzió.~, de leginkább a fanfiction áll ilyen szempontból a legközelebb.

6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
Nagyon egyszerűen: nem volt kezdeti munkamódszerem és időbeosztásom. Sőt, most sincsen igazán - akkor írok, amikor kedvem és időm engedi.

7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél?
Hááát… Sokat gondolkodtam azon, hogy ide mégis mit mesélhetnék el, de most hirtelen semmi ilyen érdekes dolog nem jut az eszembe sajnos.

8. Mi a hitelkártyád száma?
02... Várjunk csak egy percet! Komolyan azt hittétek, hogy ezt beveszem?!
-Hááááát… Egy próbát azért megért.

Jelöltjeim:
Az én jelöltem: Deathwish.
-Jól van, megértem hogy nincs kit jelölnöd, nem fogunk kiröhö… várj, hogy mi van?!
Yep, szóval egy történetben neked is ki kell töltenéd ezt. Cserébe hogy engedtelek szerepelni itt.
-Hajj.. Rendben, de a saját módszereim szerint fogom kitöltei...
Nekem az megfelel. De egyébként bárki kitöltheti akit esetleg érdekelne a dolog.

2 megjegyzés:

  1. xD végig röhögtem az egészet
    Pedig nem ártana megtudni a betegség okát :D
    Üdítő volt olvasni, köszönöm, hogy kitöltötted :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egyem a szíved <3 ~Ne, ne edd a szívét, fújj, köpöd ki!~
      Én köszönöm hogy jelöltél rá :)
      Ha meg előrébb jutunk a betegség kutatásával akkor feltétlenül szólok. XD

      Törlés