Game with Music + helyzetjelentés



Hello!

 Egy újabb hosszabb kihagyás után jelentkezek. Az előző VictorSinthea fejezetnél azt ígértem, hogy ősszel jelentkezek újabb résszel... és hát igaz, hogy azt nem mondtam melyik év őszére, de azért ez így is egy nagy üresjárat.

A helyzet az, hogy sokakkal egyetemben 2022 sem az én évem volt. Kezdve azzal, hogy januárban végig betegállományban voltak, de a későbbi hónapokban is történtek dolgok, amik rendesen megkavarták a magánéletemet és a munkámat is, amiktől csomószor lelkileg igen csak a béka segge alatt mozogtam. Utóbbinál ráadásul nyáron már annyira felcsesztek bizonyos dolgok és néhány kolléga, hogy augusztusban már fel akartam mondani, ám ez halogatásba fordult. Aztán szeptembertől fogva meglehetősen szar beosztásom lett, aminek köszönhetően az elmúlt három hónapot szinte végigvegetáltam, alig mentem valamerre, nem egyszer szinte csak aludni jártam haza.

Bár próbáltam összekaparni magam és megírni a VictorSinthea 4. fejezetét (ami amúgy egész jól áll, kb. 75-80%-ban kész), de ez elég nehezen és szenvedősen sikerült (amibe belenehezített az öregedő laptopom is, néhány billentyűjét ugyanis nehezen veszi be és többször is úgy érzékeli, mintha csomószorr ütném le). Emiatt és a rengeteg más felgyűlt, semmerre se haladó tervek miatt próbálok változásokat eszközölni az életemben, kisebb-nagyobb sikerrel, de azért valamelyest haladva. Ennek egyik lépése, hogy jövő év elején otthagyom a jelenlegi munkahelyem és másik után akarok nézni.

Szóval már készül a VictorSinthea következő fejezete, azonban szerettem volna közben egy másik, könnyebben összehozható tartalmat is kiadni, amiben ezt a kisebb helyzetjelentést is megírom. Ekkor akadt meg a szemem Abeth blogján a Game with Music tagen, amiben különböző kérdésekre kell válaszolni a kedvenc énekes és együttes számaival. A kérdések pedig:ű

  1. Választott előadó: 
  2. Mi a nemed: 
  3. Ki vagy: 
  4. Hogy érzed magad: 
  5. Hová mennél, ha bárhová mehetnél: 
  6. Kedvenc utazási mód: 
  7. A legjobb barátod: 
  8. A kedvenc napszakod: 
  9. Ha TV-műsor lenne az életed, mi lenne a címe: 
  10. Mit jelent számodra az élet: 
  11. A (leendő) párkapcsolatod:  
  12. A legnagyobb félelmed: 

A dolgon csavartam picit, mivel bár a kedvenc együttesek közt bőven tudtam válogatni, addig kedvenc előadóm... nem nagyon akad. Annál a pontnál így a filmzenék irányába botorkáltam, a választottam pedig valószínűleg nem nagy meglepetés.

  1. Választott előadó: Hans Zimmer
  2. Mi a nemed: I'm Spider-Man
  3. Ki vagy: My Enemy
  4. Hogy érzed magad: Psychological Recovery... 6 Months
  5. Hová mennél, ha bárhová mehetnél: The Place Among the Stars
  6. Kedvenc utazási mód: Flight to LAPD
  7. A legjobb barátod: Elysium
  8. A kedvenc napszakod: Bedtime
  9. Ha TV-műsor lenne az életed, mi lenne a címe: How To Be a Panda
  10. Mit jelent számodra az élet: I Have So Many Questions
  11. A (leendő) párkapcsolatod:  Alone
  12. A legnagyobb félelmed: Blood on My Hands

 

  1. Választott banda: Imagine Dragons
  2. Mi a nemed: Working Man
  3. Ki vagy: I was Me
  4. Hogy érzed magad: Crushed
  5. Hová mennél, ha bárhová mehetnél: Amsterdam
  6. Kedvenc utazási mód: Walking the Wire
  7. A legjobb barátod: #1
  8. A kedvenc napszakod: Every Night
  9. Ha TV-műsor lenne az életed, mi lenne a címe: Stuck
  10. Mit jelent számodra az élet: Round and Round
  11. A (leendő) párkapcsolatod:  Zero
  12. A legnagyobb félelmed: Bleeding Out

Gondolkodtam ennek a kihívásnak a Deathwishelt változatán is, de őszintén szólva mostanában nincs az agyam túl jó ötletekkel teleraktározva. Meg amúgy is, Victorra és a belső hangra így is elég sok szarság vár... 
Szóval találkozunk a VictorSinthea következő fejezeténél - ígérgetni már nem merek, úgyhogy majd valamikor. Addig is további szép napot :)
- Garfbob10

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy hallottam felőled. Tudom, írtál is nekem, de így is :3 meg hogy kitöltötted ezt a kis apróságot.
    Valami van a levegőben, nekem is a laptopom a halálán van, space-t nem érzékeli, és sokszor egybefüggő a teljes szövegem xD
    Remélem, 2023 jobban a te éved lesz!
    Uh basszus, Zimmert el is felejtettem :O jó hogy őt választottad :D

    VálaszTörlés