Filmes TAG



Üdvözletem! Elég hosszú kihagyás után jelentkezek, 2020 úgy elrepült új bejegyzés nélkül mint a franc (igazából mondjuk a Deathwish újabb Karácsonyát akkorra terveztem, még ha végül újév napjára lett is kész - de azt most hagyjuk). Bizony 2020 sokaknak betett a vírus hatására, én se úsztam meg a dolgot. Azonban míg a legtöbben home office-ra álltak át és több idejük maradt, filmezni és sorozatozni... ne ebből nekem nem igazán jutott ki.
Ugyan rendelkezem szoftverfejlesztői OKJ-végzéssel, azonban még kellene pár dolog ahhoz, hogy tényleg el tudjak helyezkedni a szakmában. Emiatt végül a kereskedelemben helyezkedtem el - értsd: egy áruház online rendeléseket intéző részén -, ami meg pont hogy virágzott és jelenleg is virágzik a járvány alatt. Ráadásul én komissiózom össze az áruk jelentősebb részét, ami fizikailag nem kicsit szokott lefárasztani, így például az ünnepi időszakokban volt, hogy szinte csak aludni jártam haza.
Ez természetesen az írásra is rányomta a bélyegét, mert bár ötletem az mindig tonnaszámra akad, az ezekre irányuló megvalósítási hajlam már egészen más tészta. Mindazonáltal igyekszem idén végre összekapni magam (többek közt a 4 éve húzódó Taktikai Erőt is be akarom végre fejezni), de ez bele fog telni egy kis időbe. 
Addig is viszont egy egészen más tartalommal jelentkezek. Még régebben, 300 évvel ezelőtt 2017 nyarán Abeth kihívott, hogy töltsem ki az Írók kédőívét (itt leledzik). Ezt megcsinálva aztán megjött a kedvem az ilyenekhez, és továbbiak keresésébe kezdtem, azonban a hozzám jóval közelebb eső filmes témában. Egy el is készült (itt leledzik), azonban volt egy másik is, amit a Mesevilágom blogon találtam, és ami itt pihent bő 3 éven át piszkozatként. Azonban most rászántam magam, hogy befejezzem, ezúttal csak magamban, Deathwish és a belső hangja közreműködése nélkül. ~Csak hogy tudd, ezt megjegyeztük!~
Jó szórakozást :)

1. A kedvenc filmed
Az előző kérdőívben már írtam, hogy az egyik ilyen a Deadpool. De ugyancsak nagy kedvenc A Vasember, amit szintén rengetegszer láttam és amiről ismerősöm filmes blogján írtam is egy-két gondolatot. És ugyancsak ide sorolnám az első Die Hard-ot, ami a kedvenc akciófilmem, és ami sokakhoz hasonlóan nálam is minden Karácsonykor a lejátszóba kerül. Plussz ott a Borat, amit minden újévkor megnézek és még mindig imádom.


2. A kedvenc meséd
Hmm... ezek közül is tudnék válogatni, de elsőre talán az Aladdint vágnám rá. Egy végtelenül szórakoztató film volt (nem kis részt Dzsinni jóvoltából), amit több tucatszot végignéztem és aminek még a zenéit is imádtam - és ez nagy szó, mert én nem vagyok oda a musicalbetétekért (a Jégvarázs ezért is volt kínszenvedés nekem).
És ha már musical... itt meg is említeném a másik olyan musicalt, amit imádok, a Karácsonyi lidércnyomást. Zseniális, ahogy Tim Burton és Henry Selick keverték a Karácsony és a Halloween hangulatát, azonban Danny Elfman betétdalai viszik el igazán a prímet.

3. Az első mese/film amit láttál
Fhu, talán valamilyen Micimackó film volt az, nem emlékszem (van belőlük egy pár itthon még VHS-en). Azt tudom, hogy az első amit moziban láttam az a Tim Burton-féle Charlie és a csokigyár, amit óvodai csoportommal mentünk megnézni a városom közösségi házába. És bár elég bizarr volt, én mégis szerettem, és a mai napig tartom, hogy nem egy rossz film.

4. Egy film ami mindig megnevettet
Csupasz pisztoly-trilógia. Sajnos nem sokszor tudom megnézni, de hasfalszaggatóan meg tud nevettetni. Plusz a Borat is el tudja még néha érni ezt nálam, bár közel sem annyira.

5. Egy film amitől sírni tudsz
Akkor ezt most megint csak itt hagyom.


6. Egy film amit sosem unnál meg
A Die Hard és a Borat például ilyen, mert különben elég szar lenne minden évben megnézni őket.

7. Egy film amit utálsz
A szürke ötven árnyalata - hát én rég szenvedtem annyit bármint, míg azt néztem. Annál még az eléggé cringe paródiája, A fekete ötven árnyalata és mérföldekkel élvezetesebb volt. 
De ugyancsak ilyen a második Alkonyat-film, az Újhold is. Az elsőt is utáltam (a többit már csak inkább rohadtmód untam), de azt még tudtam katasztrófaturizmus szinten ajánlani, mert olyan szar volt, amit mindenkinek látnia kell. Ellenben a folytatás... az csak szimplán kurva szar és idegesítő volt, aminél audiokommentárt is csináltam, mert nem bírtam máshogy végigülni.


8. Egy film ami valamilyen emlékhez köt
A legtöbbhöz köt valamilyen emlék, az Alkonyathoz például a töménytelen fájadalom és zokogás.
De hogy valami pozitívabbat válasszak... A Harmadik Shrekről mindig eszembe jut, amikor családdal és ismerősökkel elmentünk megnézni a Duna Plázába, a Cinema Citybe, ez volt tán életem második mozizása.

9. Egy mese amit utálsz
Go Diego, Go! Az hagyján, hogy Dóra, a felfedező módra idióta és néha idegesítő, de ez egy ismeretterjesztő sorozat, és futottam bele olyan dologba benne, ami tévhit, tehát hazugságot tanít a gyerekeknek.

10. Egy film amiről valaki eszedbe jut
A Lego-kaland 2-ről például mindig eszembe jut az a két gyerek, akik a végefele folyton visítoztak, így nem hallottuk tőlük a filmet.
Vagy legyen ennél is valami pozitívabb? Akkor az X-Men-filmek, amikről az ezekért nagyon rajongó haverom jut eszembe. Mondjuk az MCU-filmekről is eszembe tud ő jutni, csak ott nem az azok iránti szeretete miatt.

11. A kedvenc sorozatod


Sherlock. Kel még mást mondanom? Ja, hogy kell?
Nos, a sorozat egyik ajánlóját még 2012-ben láttam meg az M1-en és annyira megfogott, hogy még a késő esti időpont ellenére is elcsíptem az elejét. Eleve rajongtam a krimikért, Sherlock Holmes történeteit is szerettem, de különösen Benedict Cumberbatch zseniális játéka (azóta a kedvenc színészem is lett) és a Martin Freemannel való kémiájuk fogott meg (plussz Ms. Hudsont is imádtam), Steve Moffaték remekül alkották meg a sorozatot. (Bár bűnbánóan bevallom, a negyedik évad megnézésére a mai napig nem tudtam időt fordítani.)

12. Egy film aminek a legszívesebben a főhőse lennél
Hát... bármelyik filmben lennék egy olyan szereplő, akinek semmi köze nincs a főtörténethez és éli nyugodtan az életét.
Kivéve a szuperhősfilmekben. Mert ott bármikor rám robbanthatják a házat.

13. Egy film amin megijedtél
Nos, rólam tudvalevő, hogy nem olyan nehéz rámhozni a frászt, ezért nem is vagyok a horrorok nagy rajongója. Azonban haverom meghívott moziban megnézni a Vaksötét című filmet, ami érdekelt annyira, hogy tegyek vele egy próbát. A hangulathoz hozzáadott, hogy kora délutáni vetítésen voltuk a Corvin mozi legnagyobb termében, ahol rajtunk kívül összesen egy ember volt.
A film amúgy tetszett, de volt két jelenet aminél megijedtem. Az egyik, amikor Stephen Lang karaktere random benyit az ajtón, a másik pedig amikor a főszereplők az elején a kocsiban ülnek, aztán random nekik ront a kutya. Utóbbin annyira megijedtem, hogy felkiáltottam, ezzel a mellettem ülő haveromat is megijesztve.

14. Egy film amin elgondolkodtál
Ebből is akad pár. Az Alkonyatnál például azon gondolkodtam el, hogy miért utálom ennyira magamat. (Jó befejeztem a film szapulását. Pedig megérdemli.)
De ilyen elgondolkodtató film A tizenkét dühös ember, ami zseniálisan lett összerakva és azt a filmet szerintem tanítani kéne.

15. Egy film amiből kedvenc színészed/színésznőd játszik
Doctor Strange. A karaktert már a film előttről is ismertem, így eleve vártam a filmet, de Cumberbatch castingolása ráerősített erre. És nem is csalódtam, nagyon jól szórakoztam rajta, vizuálisan pedig az egyik legszebb film amit valaha láttam.

16. Az utolsó film amit láttál
Jelen cikk írásakor ez épp a Marsupilami nyomában. Én szerettem a képregényből készült rajzfilmsorozatot, ezért érdekelt a belőle készült élőszereplős film is. Elvoltam vele, a Marsupilami animációja jó volt, de olyan tipikusan franciás, néha semmilyen és kínos. Családi szórakozásnak viszont tudom ajánlani.

17. Egy film a kedvenc rendeződtől
Dunkirk. Egy nagyon jó, végig feszült háborús film, amihez Hans Zimmer zenéje is hozzátesz, csak picit tán gond volt, hogy karakterei nem igazán voltak. Írtam is róla amúgy a megjelenésekor, itt meglesheti akit érdekel.

18. Egy film amit sosem néznél meg
Hát az IMDb Bottom 100-ból kábé semelyiket (főleg az Uwe Ball filmeket). Jó, lesz mondjuk pár amit esetleg kíváncsiságból meglesek, de amúgy inkább kerülöm őket.

19. A legjobb barátod kedvenc filmje
Nos, elég sok filmet szokott ő a kedvencei közé engedni, de amit a legjobban szeret... asszem azt még mindig a Logan birtokolja.

20. Egy film a kedvenc műfajodból
Gyilkos páros. Én imádom azt filmet! Sam Rockwell és Anna Kendrick olyan parádésan játszanak benne és olyan mocsok szórakoztató... mondtam már, hogy imádom azt filmet?

21. Egy film amit gyerekkorodban szerettél
És amit most már nem annyira? Hudson Hawk. Gyerekként imádtam, de pár éve újranéztem és egy ordenáré nagy baromság az egész (lehet nem kellett volna Bruce Willisnek engedni, hogy beleírjon a forgatókönyvbe).

22. Egy sorozat amit ki nem állhatsz
Ez egyértelműen az X csapat, egy nagyon béna X-Men másolat magától a Marveltől, amit egy rész után kaszáltam.
Bár nem utálom annyira, de az Alcatrazt is ide sorolnám, amit J.J. Abrams készített és a Lost után kíváncsi lettem rá. A koncepciója érdekes, azonban kicsit azt éreztem, hogy többet akar de kevesebbet nyújt, úgyhogy ezt is kaszáltam egy rész után.

23. Egy film egy olyan színész szereplésével akit utálsz
Az a helyzet, hogy nem igazán van olyan színész akit kifejezetten utálok, max olyan, aki nem annyira szimpatikus (pl. Lea Seydoux), úgyhogy ezt kihagyom.

24. Egy film a keresztneved első betűjével
Thor. Mondjuk a Thor-filmek sose voltak a kedvenceim, de na, Marvel-fan vagyok, ez jutott először az eszembe.

25. Egy sorozat amit többször is végignéztél
A sorozatok többszöri darálása inkább gyerekkoromban és fiatalabban volt jellemzőm pl. a Spongyabobnál, vagy A Madagaszkár pingvinjeinél... de ha nem láttam vagy százszor a Sherlock első évadát, akkor sehányszor se.

26. Egy film ami megrendített
Hát az Alkonyat eléggé meg... Jó, most már tényleg hagyom azt a filmet!
Talán az In Bruges (avagy "közkedvel" magyar címén az Erőszakik) volt ilyen, aminek ugyan fergeteges poénjai voltak, a szomorkás hangulata mégis jobban elkapott.

27. Egy film amitől jobb kedved lesz
A Deadpool például ilyen, attól mindig jobb kedvre derülök, akárhányszor látom.

28. Egy sorozat/film amit ajánlottál és megszerettettél legalább egy emberrel
Most erre kapásból a Blunt Talkot tudnám mondani. Egyik haveromnak annyira tetszett miután ajánlottam és megnézte, hogy egyből végignézte a 2.évadot is, ezzel előbb fejezte be mint én.

29. Egy film (csak úgy válassz egyet)
Nagypapa hadművelet. Sose láttam, nem is érdekel, nem is akarom megnézni... de a kérdés azt mondta, hogy csak mondjak egyet, úgyhogy mondtam.

30. Egy másik kedvenc filmed
Hát a kedvenc filmnél elég sokat felsoroltam... Akkor legyen a Végtelen háború és a Végjáték, amik nagyszerű filmes élmények voltak számomra. Csak hogy a végén is reklámozzam kicsit magamat, ezekről is írtam bővebben, itt és itt lehet elolvasni őket.

Na, ennyi is lettem volna. Találkozunk a következő posztban, ami ezúttal már egy történet lesz. ~És ami remélhetőleg még idén elkészül.~

6 megjegyzés:

  1. #akkorasszemelkezdhetekkurvárafélni

    VálaszTörlés
  2. Mindig várom, hogy végre valamit közzé tegyél.
    Ezért késtem, hogy időt kaparjak össze magamnak, vagyis neked, hogy írjak :D és közben válaszoljak mindegyikhez, de nem mindegyiknél fogok reagálni rád.
    1.
    × Nem lepődtem meg, hogy a Deadpool a kedvenc filmed, valahogy adja magát, miután Deathwish a lelkitársad <3
    × Nekem... fuha... nem is tudom. Szerintem nincs, annyira hangulatfüggő, hogy mire fanyalodok rá. (ÉS nem, nem az Eredet vagy bármelyik másik Dicapriotól :P asszem legalábbis, bár az Eredet tényleg jó)
    2.
    × Viszont az Aladdinra sosem gondoltam volna :D nem vagyok oda a Disneyért, most a musical stílusa miatt, még ha akad egy-kettő, amit szeretek. Inkább Pixar wagy Dreamworks, na azok...
    × Kedvenc mese... Hmm, ha Disney, akkor Mulán, a kivételek egyike. Amúgy Kung Fu Pandát vagy Így neveld a sárkányodat mondanék... ohh, bár imádom a pingvineket, úgyhogy ott van a Madagaszkár Pingvinjei is...
    3.
    × Charlie és a csokigyár pont olyan, mint Tim Burton, biztos, hogy egy kereke hiányzik, de nem rossz, talán pont ezért :D Jó magam sokáig szenvedtem vele, mire végig tudtam nézni, kell szerintem hozzá egyfajta kor, mert amúgy féltem tőle XD
    × Kisvakondok vagy valami ilyesmi mese lesz az!
    4.
    × Most így valóban besoroltam volna Csupa-pisztolyt.
    × Valami Bud Spencer és Terenc Hill baromság :D De az új Jumaji is elfér itt.
    5.
    × Már a plakátjátóé könnyezem.
    × -> Ez bizony nekem is Logan.
    6.
    × Sok ilyen van: mondjuk a khm Dicaprio filmek, Büszkeség és Balítélete ’95, Indiana Jones filmek, amúgy a Vasemberek és Amerika kapitány filmek, Deadpool, Halálos fegyver filmek, Die Hard, stb. Nagyon sokat újranézek.
    7.
    × ja-ja-ja, szürke ötven árnyalata film. Bár szerintem a fekete ötven árnyalata is mocsok szar volt, de egy fokkal még tényleg jobb.
    8.
    × Mátrix 3: rémálmom volt tőle. Komolyan azt hittem, hogy Smith ügynök jön és épp szál ki a kocsiból és bejönnek a lakásba… addig bőgtem, míg anyám át nem jött, mert én bizony ki nem tettem volna a lábam a szobámból.
    9.
    × Nem láttam, de ezek után azt hiszem, nem is szeretném. Amúgy a listád rá vett egy-kettőre, amit megnézzek, mert vagy kimaradt, vagy pedig rég láttam :D
    × öhm… most semmi nem jut eszembe.
    10.
    × Jupiter felemelkedése. Senki nem volt a moziba, csak én és abarátnőm, ott ültünk a vászon előtt és néztük a filmet… a filmet, ami mocsok szar volt.
    11.
    × Nem kell magyaráznod. Én értettem, és ha most be lehetne vágni egy gifet, Steve Rogers nézne vissza rád :D
    × Dexter vagy Banshee. Oh, The Boys is lehetne akár. De inkább első kettő.
    12.
    × same, nem akarok meghalni, valami kis nyugis megfelel.
    13.
    × Nem vagyok a horror embere, úgyhogy nem fogom megnézni a Vaksötétet :D
    × Öhm… amúgy a Mátrix 3-n kívül volt még egy, de annak a címére sem emlékszem, csak hogy a pasi amelyik csajhoz közel kerül, annak a lánynak sebhelyei lesznek, amik viszketnek, aztán eljön értük vagy valami ilyesmi… huh… elég volt.

    VálaszTörlés
  3. Hogy rohadna meg, hogy van limitje a karaktermennyiségnek ><
    14.
    × Ezt majd megnézem.
    × Interstellar, Requiem egy álomért, ilyesmik.
    15.
    × Jól van, jól van, hát mondjuk az Eredet :D
    16.
    × Ragadozó madarak… fájdalom igen, 1 óra 44 perc ment el az életemből egy ilyen mocsokra, amiért pénzt adtak. Én szeretem a DC-t, de ez most…
    17.
    × Dunkirket még nem láttam, csak akarom megnézni. Ah, annyi mindenre nincs időm…
    × Legyen A tégla mondjuk.
    18.
    × Nah… azért akad egy-kettő nem rossz a top 250-ben. Oké, elismerem, sok a szar is, de egy-kettő…*utána néz a listának, mert fingja sincs, mit tartalmazhat*
    × A szürke ötven árnyalata 2 és 3? :D csak az egyet láttam és elég volt.
    19.
    × Harry Potter. Harry Potter. Jah és még mindig a Harry Potter.
    20.
    × Miattad megnéztem ezt a filmet :D értem miért jön be.
    × RED mondjuk.
    21.
    × gyereknek tartom még magam :D Legyen a Wasabi, most már nem olyan gyakran nézem meg, de régen valamiért nagyon imádtam.
    22.
    × Melyik YA sorozatot soroljam ide? Egymás után dobálja az ipar az ugyanolyan klisés sztorikat és nézik… Tegnap megnéztem egyet, mert ismertem a Winx rajzfilmet, na milyen az élőszereplős…. hát az is 6 óra volt az életemből.
    23.
    × Lea-t én sem szeretem, egyszerűen csak… nem tudom, olyan ki nem állhatom feje van. De mondjuk Vincent Casselt sem különösebben szeretem, és ez a kettő még szerepelt egy filmben is!
    24.
    × Az eredeti nevem J-vel kezdődik, úgyhogy Jumanji!
    25.
    × Én sem szoktam többszörösen végig nézni egy sorozatot, maximum csak részeket.
    × Így talán a Madagaszkár Pingvinjei, vagy Agymenők és Jóbarátok… ilyesmik.
    26.
    × öhmmm… öhmmm… nem tudom, nem jut eszembe semmi.
    27.
    × :D legyen Deadpool! Csoda, hogy nem csuklik már!
    28.
    × Az öcsém nagy kihívás, de sikerült rávennem a Vezércselre, az Into the Badland, The Boys, Dexter c. művekre, úgyhogy büszke vagyok magamra :D

    A maradék kettő kérdést pedig már offolom. Nem volt ez rossz, hogy kitöltöttél ilyet :D lehet máskor is. Remélem azért, időközben akad magadra időd, a blog és mi is megvárunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán szívesebben láttam volna a saját blogodon kitöltve a taget, de örültem annak is hogy ide személyesen írtad le. :) (Eskü, még egy könnyet is megpróbáltam kierőszakolni.) De akkor válaszalok is párra.
      1. Kikérem magamnak, nem a lelkitársam! Én csak elviselem, mert én íróm a sztorijait, a kettő nem ugyanaz! (Egyébként meg ne hazudj, tudom hogy az Eredet, a személyes hazugságvizsgálóm elárulta - bár mondjuk szerinte én a még meg se halt Fassbender reinkarnációja vagyok, de akkor is!)
      2. Pedig én nagyon szerettem őket, főleg mert volt pár Disney és Pixar filmhez szerencsém VHS-en. De mondjuk a DreamWorks és az Illumination munkáit se vetem meg (bár kétségtelen, hogy az itteniek nagyobb részéből hiányzik az a fajta plussz).
      3. Én amúgy nem tartottam tőle, csak kicsit furának gondoltam. Akárcsak a Kisvakondot... azért abban is történtek érdekes dolgok.
      4. Csupa-pisztoly? Az valami új akcióvígjáték? (Jó, abbahagyom a nyelvtannáciskodást.) Egyébként a Spencer-Hill filmek közt nekem is akad pár, ami jobb kedvre derít, pl. a Különben dühbe jövünk.
      5. Not commented, just cry.
      8. Hát az mondjuk igaz, hogy Weaving eléggé jól hozta az öreg Kovács ügynököt és néha elég parás volt, de engem annyira nem rémített meg. Gondolom azért, mert egy picit idősebben találkoztam a filmmel. (Bár a nevetésétől benne én is frászt kaptam.)
      9. Ne is akard. Még a Dóra, a felfedezőből lehetett valamennyire nyelvet tanulni, meg néha viccesen szar volt, de a Go Diego, Go már kevésbé. Bár ennek ellenére kisebbként néztem, de sok szart néztem akkoriban.
      10. Igen, hallottam "jóhírét" (már az előzetes se sejtetett jó filmet), de rajta van a "megnézem-egyszer-hogy-tényleg-annyira-szar-e" listámon.

      Törlés
    2. Na, engem is utolért a karakterhatár (avagy ilyen, mikor a saját blogod cseszik ki veled).
      11. Na, a Dexter a másik, annak szabad hétvégéimen daráltam le az évadait (bár a befejezés nekem se jött be). Banshee meg a The Boys meg benne vannak 10+ éves megnézési terveimben.
      13. Sajna nem ismerős a "viszketőporos csávó" horror, nekem csak ilyen Stoppos gyilkos-Anakonda szarságokhoz volt szerencsém.
      14. Én ezeknek a megnézésén is elgondolkodtam (az Csillagok között talán le is van szedve valahol az Eredet mellett, de nem biztos), csak túl sok a néznivalóm.
      15. Hmm, vajon ki is lehet belőle a kedvenc színészed....
      16. Na, nekem viszont életem egyik legpozitívabb meglepetése volt A kém mellett, pedig az első előzetese nagyon nem tetszett. Még steelbookban is megvettem (mondjuk azt ha nem jött volna be is megvettem volna, annyira tetszett).
      17. Khm-khm, ez "kedvenc rendező", DiCaprio pedig nem hiszem hogy rendező lenne....
      Egyébként ez is rajta a listámon, bár ezt kicsit megosztónak hallottam, úgyhogy nem az elején van.
      18. Közben javítottam Bottom 250-re, amit eredetileg is akartam írni. A Top 250-et tervezem kifullozni egyszer ha úgy adódik.
      Ó, pedig olyan sok szenvedésből maradsz ki, szívesen megosztozom rajta ^_^
      19. Pont 1 éve daráltam le a Potter-filmeket (előtte az első 5-öt láttam csak végig, a 4-ikből pedig pár jelenetet nem láttam), én is szerettem őket (bár az első rész nagyon rosszul öregedett). Bár közben az első három könyvet is olvastam, és azok jobban bejöttek.
      20. Á, újabb megtéritett ember :)
      A RED-et én is imádom, még a 2. része is tetszett - haverom meg ki nem állhatja, pedig ő nagy Bruce Willis rajongó.
      21. Annak az elejét régen láttam, de sose mozgatott nagyon, pedig nem tartom Jean Renot rossz színésznek.
      22. A Winx-saga amúgy engem is érdekel. Részben, mert gyerekként én is láttam az eredetiből részeket, részben meg mert az előzetes nem tűnt olyan rossznak. Aztán láttam hogy sokan imádják, sokan meg utálják, ami kicsit még jobban meghozta a kedvem, kicsit meg nem annyira... De mindegy is, mire odáig eljutok hogy rászánjam magam, lesz 60 másik műsor ami jobban fog érdekelni.
      23. Nekem Cassellel nincs bajom, a Transzban egész jól alakított (a Jason Bourne-ban már kevésbé, de ott se volt borzalmas).
      26. Most mondanám, hogy "hát az nem rendít meg amikor DiCapriot a vásznon látod", de hagyom már szegényt. Bár már leírtam, és ezzel ki is mondtam... na mindegy.
      28. Yep, A vezércsel is rajta van a baromi hosszú listámon, már csak Anya Taylor-Joy miatt is. Mondjuk a többi is... basszus, olyan hosszú már az a lista, lassan könyvsorozatként is ki lehetne adni.
      Még egyszer köszönöm, hogy írtál. ~Én nem úgy emlékszem hogy megköszönted volna korábban...~ Igyekszem azért hozni valami mást is, de amilyen szétszort egy pöcs vagyok, még én se tudom hogy az mikor lesz :)

      Törlés