Így zúzza le Ralph a Lego sárkányodat - Három az egyben élménybeszámoló

Úgy esett, hogy az elmúlt két-három hónapban három filmet is láttam moziban, de időm nem igazán volt írni róluk. Ezért most úgy gondoltam, hogy ezt a hármat egybeveszem és mindegyik film írok egy rövid beszámolót.


Ralph lezúzza a netet
Anno emlékszem, hogy az első részt, a Rontó Ralphot még mozikban láttam, és annak ellenére is egy remek kikapcsolódást nyújtott, hogy én nem voltam, és a mai napig nem is igazán vagyok része a gamer világnak. Idén (igazából tavaly, de hozzánk csak idén jutott el) pedig folytatódott a játékfőgonosz Ralph és kis barátja, az autóversenyző Vanelope kalandja, akik ezúttal az internetre tévedtek rá. És jól is jártak vele, sőt, nekem ez talán jobban is tetszett az első résznél.
A videójátékok után most az internet pozitív és negatív tényezőit boncolgatja a film, miközben a két főszereplő barátsága is erősen próbára tétetik. Az internet miatt pedig számos poént süt el a netes kultúráról, sőt, a Disney még saját magával is poénkodik, aminek a kiteljesedése Vanelope és a többi hercegnő találkozásánál van.
Bátran ajánlom hát megtekintésre - bár az első részt mindenképp pótoljátok előtte -, és a stáblista végigtekintése is javasolt, ugyanis két vicces jelenet is található a film után.



Így neveld a sárkányodat 3.

5 év. 5 éve vártam már ezt a filmet. 5 éve, hogy megnéztem moziban az Így neveld a sárkányodat 2-t (egy meglehetősen emlékezetes vetítés keretében, ugyanis a Latabárban a film felénél nem működött jól a projektor, így mehettünk át nézni a mozi legnagyobb termébe, a Kordába), és azóta érdeklődve vártam, hogy hogyan folytatódik a széria története. (A sorozatot sajna nem néztem, de amúgy se vagyok egy hatalmas sorozatnéző.)
Eredetileg 2016-ban tervezték bemutatni a filmet, de aztán sorozatos csúszások következtek különböző okok miatt, mint a DreamWorks filmjeinek anyagi kurdarca vagy az, hogy a Universalt birtokló Comcast felvásárolta, így hiába örültem, hogy "Na, mindjárt itt van.", mindig csúszás lett a vége. Épp ezért féltem, hogy talán a 2019. februári dátum se a végleges, de szerencsére ezúttal tartották az ütemet és örömmel jelentem ki: megérte rá 5 évet várnom.
Gyönyörű lezárása volt Hablaty történetének (folytatás biztos nem lesz, de hogy a franchise-t nem fogják tovább fejni azt nem tudom elképzelni), melyben a karakterek révbe érnek és ami az előző részek gonoszaihoz képest most egy jobbat tudott produkálni.
Tudom, hogy ezt talán korai kijelenteni, de én már most odaadnám neki az Oscar-díjat.


A LEGO-kaland 2.
A LEGO-kaland első része nagy kedvenc volt a számomra. Már az előzetesei is felkeltették az érdeklődésemet, magát a kész produkciót pedig imádtam a fülbemászó dalával együtt. Most, a Sárkányokhoz hasonlóan 5 évvel később meg is érkezett a folytatás (amit premier előtt láthattam volna, de az InterCom elírt dolgokat, ezért csak a később küldött kárpótlásjeggyel nézhettem meg), mely ugyan nem olyan jó, mint az első rész (A LEGO Batman - A filmnél pláne gyengébb), de mégis szórakoztató és tanulságos film lett. Az új dal pedig fülbemászóbb lett az előzőnél, ami azért nem kis teljesítmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése