Deathwish Karácsonya: December 22.


-Srácok... megjöttünk! - szólt hirtelen Kábel, miközben én épp a HYDRA elfogásának pontos startégiáját vettem át magamban. ~Értsd: bealudt és Kábel szövegére kelt fel.~ Poéngyilkos. - Ugye tudják mi a teendő?
-Ügynököket kiiktatni, tervet megakadályozni, Sint viszont élve elfogni. Igen, vettem - mondtam Kábel felé biccentve, majd elsőként ugrottam ki a gépből. Utánam akart szólni valamit, de John közbeszólt:
-Hagyja, hadd csinálja az ő módszereivel, neki csak úgy megy.
A nagy egyetértésnek örülve el is indultam egy kivilágított, gyárszerű épület felé, míg a többiek gyorsan jöttek utánam.
-Tudjátok, felmerül bennem a kérdés hogy hogy a francba nem veszik ezt észre a műholdak - vetettem fel ezt az ésszerű dolgot. ~Először az egész történet folyamán.~
-Ugye tisztában vagy hogy egy játékkészítő iparmágnásról beszélsz, aki már évtizedek óta űzi a melót és egy éjszaka alatt viszi ki az ajándékokat. Szerinted egy ilyen profi fickó ne tartana lépést a modern technológiával, főleg hogy még mutáns is? - válaszolt a feltevésemre John. - De ha annyira meg szeretnéd ezt tudni, akkor majd tőle megkérdezheted miután sikeresen megmentettük az életét.
Az utunk viszonylag zökkenőmentes volt pár ügynököt leszámítva. ~Úgy érted pár tucatot.~ De ezeket sikeresen letudtuk. ~Úgy érted Kábel letudta.~ Tudod, néha hiányolom azt amikor náthás voltál.
Egy idő után egy hangárszerű rész széléhez érkeztünk, ami csurig volt HYDRA-ügynökökkel. A közepén ott láttuk a Télapót egy géphez kötve, amihez a gép pedig hozzá volt kötve... nos, az egy gigantikus, zöld télapórobot volt.
-Szóval ez a tervük - suttogtam a többieknek. - Kiszívják a Télapó erejét és belerakják egy robotba. Ezzel a fegyverrel pedig senki se állíthatja meg őket!
-Kivéve ha most megállítjuk őket - mondta John. - Ha jól láttam 28 ügynök van itt, szóval eloszthatjuk őket egymás közt.
-Egen én is látom. De hol van... - Ekkor furcsa, de ismerős hangra lettem figyelmes, majd gyorsan arra pillantottam, ahol John állt... és már nem volt ott senki. - ...Sin? Ó, basszameg.
Ezután Howard felé pillantottam, és hamarosan meg is jelent mögötte Sin, aki felkapta és magához ölelte a kacsát.
-Nem hittem, hogy valaha örülök az elfogásna… - mondta Howard, miközben Sin melléhez prédelődött, aztán hopp, ismét eltűntek.
-Képes teleportálni? - lepődött meg Kábel.
-Úgy látszik pontosítanom kellett volna a "különleges-képességekkel-rendelkezik" hatókörét - feleltem, majd ismét észrevettem Sint, éppen Kábel mögött. - Summers, vigyázzon!
Szerencsére fémkollegám gyors reagálásu volt, így rögtön kitért a nő útjából és fémkarjával lesújtani kívánt rá. Ám az örökölt szuperkatonaszérumnak köszönhetően könnyedén elkapta és magcsavart azt, majd gyorsan megfogta Kábel derekát és ismét teleportált egyet.
Igyekeztem minél jobban figyelni hogy hol bukkanhat fel, de sajnos a teleportációs képességeit sose tudtam igazán kiismerni. Így történt az, hogy egyszer csak kezek ölelték át a derekamat, majd egy fej hajolt közel a fülemhez.
-Szia Victor - suttogta, majd hirtelen a hangár mellett helység helyett egy börtönben voltam, mellettem jó pár manó és elkapott kollegáim is.
-Most megkérdezném, hogy mi a faszért van a Télapónak egy magánbörtöne... de előbb lenne pár keresetlen szavam Sinhez.
-Nos, szívesen meghallgatom őket - mondta drága exbarátnőm, aki a cella másik oldalán volt éppen. - Én megmondtam,Victor: mindig megszerzem ami akarok.
-Egy jó nagy tockost is fogsz kapni ha nem engedsz ki és nem állítod le ezt projektet - rohantam dühödve felé, de persze lepattantam a rácsról. ~Aminek miért is mentél neki egész pontosan?~
-Tudod, ha az a szadista éned lenne az alapod ehelyett az idióta helyett, most azonnal elvinnélek a díszpáholyomba. De sajnos az élet egyikünknek se habostorta, de nekem legalább jut valamilyen sütemény. És ha most megbocsátasz, fel kell olvasnom a Télapónak a kívánságlistámat. - Azzal pszihopata nevetéssel elsétált, míg én a rácsnak támaszkodva próbáltam kiutat keresni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése