Deathwish Karácsonya: December 13.


-Most kész van már? - kérdeztem rá másnap Howardnál, aki valami űrlénytárskereső honlapján keresgélt, mikor rátörtem. Gyorsan be is zárta a böngészőt és visszakapcsolt a kódfeltörésere.
-Nem, még nincs. A "beletelik-még-egy-kis-időbe" ekkora intervallumot fed le szerinted?
-Hát, ez nálam igazából 2 óra szokott lenni, szóval így is többet vártam mint szoktam - fejtettem ki értelmezésem. ~Ami nem túl elmés, de két év után elnézzük neked.~
-Pedig nem volt elég, még csak most tart 76%-nál - mutatta a gépen, miközben Bobot kerestem a szememmel. Ő éppen a kanapén fetrengett rendkívül fáradtan. - Nincs komoly baja, csak az estét végigpókereztük, és busás haszonra tettünk szert. Már meg is rendeltem egy lábmelegítőt, egy úszómedencét, egy grillsütőt, egy gránitszobrot, egy krómozott acélból készült gravírozott WC ülökét, egy...
És csak sorolta és sorolta, de nekem nem volt türelmem végighallgatni, így ismét gyorsan leléptem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése