Deathwish Karácsonya: December 12.


Úgy gondoltam, hogy épp ideje rákérdeznem Howardnál a feltörés jelenlegi állására, így el is baktattam a drága jó kacsa irodájához.
Be is léptem a helységbe, ahol olyan dolog várt, amire nem számítottam. ~Pedig az előzőek után kellett volna.~
Howard ott ült az asztalánál Bobbal és épp pókereztek... ami még ennél is meglepőbb volt, hogy Howard vesztésre állt.
-Na, már tizedjére fogsz elverni. Eskü meg kell tanítanod a trükkjeidre - mondta Howard Bob lapjait fürkészve, ha már az arcáról nem tudott olvasni. ~Hát tudod, ha csak nincs röntgenszeme akkor a fémmaszkon amit Bob hord nem igazán tud átlátni.~
-Mi a lónak a... ~Ne, ne kezd megint, tudom hogy a Deadpool 2-ből ez nagyon megmaradt, de kezdünk túlzásba esni.~ - lepődtem meg, mire mindketten felém tekintettek.
-Ó, helllóó kuzin - üdvözölt Bob a szokásos optimizmusával, amivel az őrületbe kergetett. - Épp Howardnak tanítom az a trükköt, amivel kifosztottam azt a gengsztert Paraguay-ban.
-Az Francia Guyana volt. Tudod, mert én is ott voltam Caayeennében mikor a fickó ki akart nyírni, de szerencsédre pont ő volt a célpontom.
-Igen, az jó kis bunyó volt - mondta örömködve, pedig egy emberrel végzett ott csak, azt is egy baleset következtében.
-Hallod, az unokatesód egy zseni, imádom! Kösz, hogy rám bíztad, szívesen együtt töltök vele további időt is.
-Ó, csak nyugodtan. De... hogy áll a kódfeltörés?
-Az is áll, álldogál, leginkább egy helyben - mondta Howard, majd a géphez sietett, amin épp kacsalányok voltak nem túl sok ruhában. Howard gyorsan átkapcsolt egy programra, melyen számok pörögtek és egy százalékjel tartott éppen 64%-nál. - Mondtam, hogy ezt a kódot baromi nehéz feltörni, ráadásul még fejlesztették is. Beletelik még egy kis időbe  mire sikerül feltörni, de úgy tűnik sikerül.
-Rendben, akkor nem is zavarlak titeket - mondtam és gyorsan továbbálltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése