Deathwish Karácsonya: December 11.


-Na jó, mit beszéltünk meg a totál értelmetlen töltelékfejezetekről? - kérdeztem újfent drága írónkat, aki ezúttal valami zenét hallgatott éppen. Megnéztem gyorsan a zene címet, ami a "Whatsapp Danger" volt a Blackway & Black Caviar előadóktól, ám a képernyőhöz hajoláskor rátámaszkodtam az író vállára, aki ekkor felkiálltva leállította a zenét és kiszedte a füllhalgatót a füléből.
-Na jó, mit beszéltünk meg a negyedik fal ilyen jellegű áttöréséről? - kérdezett vissza.
-Hé, nekem itt több okom van reklamálni, hisz nem én vagyok az, aki nem készült el a regényével Karácsonyig, úgyhogy kapd össze magad, hogy legalább idénre meglegyen! Amúgy meg mi a fenét hallgattál?
-Ó ez? Ez a Pókember: Irány a Pókverzum egyik zseniális dala a sok közül. Én ilyen baszó albumot rég hallgattam már.
-Várj, te megnézted már azt a filmet? - lepődtem meg, mert ha velünk se nagyon volt ideje foglalkozni akkor nem hittem, hogy moziba menni viszont lesz.
-Ja, egy napon néztem az Aquamannel és ez volt az egyik legszebb film amit valaha láttam. Olyan szinten tiszteleg a karakterhez és a hozzá kapcsolódó dolgokhoz, valamint az őt megalkotó Stan Lee-hez és Steve Ditko-hoz, hogy attól könnyezhetnékem is volt néha. Esküszöm, ha a Sony ilyen filmeken dolgozna a Venom helyett, akkor semmi bajom nem lenne velük.
-Na, az jó, de az a nagy helyzet, hogy még mindig nem írtad meg a tö…
-Várj, van egy szám amit mindenképp meg kell hallgatnod - vette elő a telefonját. - Ez a Spidey Bells, az egyik legzseniálisabb karácsonyi zene, pedig nekem már nagyon herótom volt előtte a karácsonyi zenéktől. - Azzal fülesét a telójába rakta, a fülest meg a fülembe rakta ~A maszkon át vagy a maszk alá? Mert nem mindegy ám.~, aztán lejátszott egy számot... és tényleg zseniális volt.
-Baszki, ez fog szólni a karácsonyi bulimon ha elérünk végre oda. Tudod mit? Ezért megbocsátom az el nem készüléseket, de azért szilveszterig igyekezz befejezni! - szóltam, majd elindultam a zene ritmusára kifelé, kezemben az író telefonjával, aki meg rohant is utánam visszaszerezni azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése