Deathwish Karácsonya: December 8.

-Na jó, lennél szíves elmagyarázni hogy ezt hogy a lóhugyban pácolt, tehénszarban mosdatott rebarbarás kurva életbe gondoltad? - kérdeztem drágalátos írónktól, aki épp görgős székében ült a laptopja előtt. Miközben ezt kérdeztem megfogtam a szék támláját és megforgattam, hogy végre felém nézzen. Mikor meglátott kissé meg is lepődött.
-Hé, megbeszéltük hogy nincs a negyedik falnak az ilyen jellegű áttörése! - kezdett kioktatni, pedig nem igazán volt rózsás a helyzete. - Azt még elviseltem, hogy a blogomra írt két kritikámba is beleszóltatok, de ez már mindennek a teteje.
-Ahogy az is, hogy a December 7-eihez hasonló szarságokkal töltöd ki az időt Karácsonyig, miközben már 10 napos lemaradásban vagyunk. Már csak 5 nap van Karácsonyig, hogy a faszba pótoljuk így ezt be?
-Nyugalom, meg fogom oldani, csak a napokban sok minden közbejött. Van, hogy pirkadattól sötétedésig nem vagyok otthon, volt, hogy dolgoznom kellett, ráadásul kicsit meg is fáztam. ~Ez megmagyarázza miért vagyok náthás.~ És ráadásul ihletem is kevésbé volt, ami volt az is másra.
-És mond csak, ezúttal melyik jó ideje készülő sztoridon kezdtél dolgozni? Azon a Venomos novellán, amit még a film előtt terveztél elkészíteni? A Taktikai Erő 2. fejezetén, amivel pár hónap múlva lesz 3 éve, hogy készülsz? Vagy a régóta épülő, 212-esnek elnevezett alternatív univerzumodhoz?
-Nos... igazából egy teljesen másik történethez, ami egy novellaötletem világát bővítené...
-Na szép, még azt se írtad meg, de máris tovább tervezgetsz. Most komolyan: akkor mi a francért kezdtél bele ebbe? - folytattam kifakadásom, de már kezdtem kissé lenyugodni.
-Azért, hogy pótoljam valamivel az 1 évi kihagyást a történetedben, ami alatt csak a novellát írtam meg. És inkább örülj, hogy ezt elkezdtem, és így egyáltalán van valami történet veled!
-Az mondjuk igaz... - láttam be. - Na jó, elnézem, de azér a December 7-hez hasonlót többé ne írj - indultam is vissza a sztori felé, de még egyszer hátranéztem: - Bobot nem írhatnád ki a sztoriból? - kérdeztem reménykedve.
-Nem, és ne baszogasd szegényt, a végén úgyis jól fog jönni meglásd, lőtte el a poént drága íróm, majd vissza is fordult a laptopja felé, hogy folytathassa a James Bond-maratonját. Én pedig visszatértem a történetbe, remélve hogy tényleg nem lesz több ilyen töltelékfejezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése