Deathwish Karácsonya: December 6.


A HYDRA látogatását követő nap már egy épület felé tartottam a drága jó Bobbal, aki már kezdte kiheverni az ügynök okozta ütést. A hely elég szokványos volt, leszámítva egy táblát, ami az ajtó mellé volt kiakasztva:

HOWARD KACSA
nyomozás, bolti árusítás, és éppen ami többet fizet

Nem hittem, hogy még az idén újra fel fogom keresni ezt a sütnivaló szemétládát, de sajnos szükségem volt a segítségére. Több ügyben is.
Be is léptünk hát a helységbe, ahol rögvest meg is pillantottam a jó öreg Howardot amint épp egy nővel beszélget. Gyaníthatóan épp a ma esti ágykalandját tervezte szervezni, amikor is meglátott minket, ami után sikoltva egyet bebújt az asztala mögé, a nő pedig ijedtében távozott.
Nem kis önelégedettséggel sétáltam oda az asztalhoz, majd megkerülve azt az alatta kuporgó Howardot láttam, kezében egy pisztolyt szorongatva - amiről eléggé látszott hogy csak műanyag.
-Ha csak nem szereztél be műanyag golyókat is hozzá, akkor ezzel nem fogsz kurva sokra menni - jegyeztem meg neki, miközben ő ijedtében hozzámvágta a fröccsöntött pisztolyt, de szerencsémre a dobását még nekem se volt nehéz kikerülni. Ellenben Bobot sikerült eltalálnia vele, de ez már nem nagy meglepetés.
-Ne, kérem, ne öljön meg! - rimánkodott továbbra is az asztal latt kuportogva. - Sajnálom, hogy ott hagytam 2016-ban, de kérjem, ne öljön meg! ~Várj, az 2016-ban volt? Nem korábban? Bár most egy olyan történésről beszélek, amit még nem olvashattak... HA..HA..HAPCI! Na jó, ez 5 fejezet után már kezd nagyon zavarni.~
Élveztem volna sokáig drága kacsánk rettegve szerencsétlenkedését az asztal alatt, de sajnos nem engedhettem meg magamnak ilyen örömöket, hisz így is 6 nap lemaradásban voltunk.
-Kellj fel Howard az isten szerelmére. Vedd úgy, hogy eltekintek a dolog felett...
-Fhu, a szívbajt hozta rám - szakított félbe Horward, miközben korábbi félelmét ledobva ismét a szokásos stílusát magára öltve előbújt az asztal alól. - És a szívproblémák nem gyerekjátékok, pláne nálam. Ráadásul maga miatt kilögybölődött a kávém negyede és a Susannel tervezett szeretk... randizás is kurdarcba fulladt maga miatt.
-...de csak bizonyos feltélekkel - fejeztem be a mondatomat miután Howard elmondta amit mondani akart. Ekkor ismét megrettent egy pillanatra, de most már nem esett vissza a kezdeti félelembe.
-Rendben, ki vele mit szeretne. Bolhairtót a barátnőjének? Tulajdonjogot az épületem felett? Vagy Kábel lakásának kapukódját? Esetleg az első éjszaka jogát minden tervezett barátnőmnél?
-Csábító ajánlatok... De egyelőre megelégszem ezzel is - azzal átnyújtottam neki a pendrive-omat. - Van rajta egy pár titkosított adat, aminek feltörése még nekem is gondot jelent. De magának nem fog... ugye?
Howard azon nyombn rárakta a pendrive-ot a gépére, majd a fájlok közt kezdett bányászni. ~Baszki, nem raktunk rá trójait, amivel átvehettük volna az irányítást a gépe felett bosszúból.~ Ó, franc, tényleg. Na, majd legközelebb.
-Hmm... Elég magas szintű titkosítást használnak, de volt már gondom ilyennel, fel tudom törni. Viszont az bele fog telni pár napba.
-Ó, nem gond, úgyis kell pár töltelékfejezet az utolsó fejezetek előtt - mondtam, miközben Bob odament drága kacsabarátomhoz és vizsgálni kezdte.
-Hmm... még sose volt dolgom mutáns kacsákkal! Lenne pár vizsgálat, aminek szívesen alávetném - jegyezte meg.
-És akkor a másik dolog: vigyáznia kellene Bobra pár napig, amíg én ellátok egy-két fontosabb teendőt.
-Öööö... nem lehetne inkább mégis a tervezett barátnőknél aló első éjszaka joga? - kérdezte zavartan Howard, miközben Bob továbbra is őt viszgálta.
-Hidd el, jól meglesztek egymással. De nekem rohannom kell, még le vagyunk maradva pár nappal és meg kell néznem tucadszorra is a Bosszúállók: Végjáték előzetesét - mondta a kijárat felé rohanva, miközben a kávéja szürcsölését folytatni akaró Howard kiköpve a felhörpintett italt azt kiáltotta utánam:
-Baszki, az már kijött?!
Én erre már nem feleltem, hanem visszaültem a kocsimba és örültem, hogy nem csak én vagyok lemaradva pár nappal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése