Deathwish Karácsonya: December 23.



-Csengőszó, csengőszó, cseng és bong az úúúút, kis szánunkon a csengős csikó nagy vidáman fuuuuut. Csengőszó, csengőszó, cseng és bong az úúúút, kis szánunkon a csengős csikó nagy vidáman...
-Kuss! - szólt közbe Kábel, John és Howard egyszerre, ezzel megszakítva  rögtönzött manókórusomat.
-Jól van na, csak próbáltam valahogy levezetni a feszültséges és elmulatni az időt - mondtam, majd visszafeküdtem a rácshoz, ahova időközben egy ügynököt állítottak. ~Csak egyet? Ejj, a HYDRA is félcmunkát végez már.~
-Csöndesen is lehet időt tölteni - jelentette ki a fickó, ám nem sokáig állhatott ki mondata mellett, ugyanis egy hangos puffanás után elhallgatott. Ismerősnek hangzott ez a puffanás és mosolyogva jutott eszembe honnan: ilyen hangot ad az, ha egy poroltóval fejbevágnak valakit.
Oda is pillantottam és meg is láttam drága munkatársamat, Floricát a multifunkcionális poroltójával a bal vállán, miközben épp a zárat nyitotta ki.
-Flo! - rohantam oda hozzá és öleltem meg jó szorosan, ami úgy érzem kissé meglepte. - De örülök, hogy újra itt vagy, ezer éve nem láttalak.
-Másfél éve, hogy pontosak legyünk - mondta Howard, aki alacsony magassága lévén csak a lábait ölelte meg.
-Öööö, bocsesz, nincs ellenemre ez az össznépi ölelkezés, de... nem kéne megállítani a HYDRA-t? - kérdezte meg egy hang, majd belépett Bob teljes Dr. Doom-os páncélzatában.
-Öreg, nem hittem hogy valaha így fogok örülni neked! - mondtam és most én öleltem át jó szorosan Bobot.
-Jól van, jól van, majd otthon átbeszéljük - mondta Bob, majd a közeli raktárhoz vezetett minket, ami dugig volt fegyverekkel. Visszavettük hát elkobzott fegyvereinket ~Várj, mikor kobozták el ezeket? Tudtommal csak úgy ide lettünk teleportálva.~, miközben a Télapó manói is teleszedték magukat miniatűr gyilkolóeszközeikkel.
-Váó, ezek a manók aztán rendesen osztják a szenet a rossz kis ügynököknek - lepődött meg Flo, de a rejtőzési technika és a börtön után én itt már semmin se lepődök meg.
El is kezdett nagy csoportunk rohanni a hangár felé, útközben pedig ledaráltunk minden ügynököt aki ránk támadt. Ám mikor odaértünk meglepve tapasztaltuk, hogy az már üres volt, csupán egy piros ruhás fazon hevert ott összedőlve.
-Télapó! - kiáltottuk egyszerre, majd rohanni kezdtünk felé, pedig teljesen egyértelmű csapda volt a dolog. Ennek ellenére meglepődtünk, mikor egy rakás ügynök jelent meg előttünk pár méterre, kezükben rakétavetőkkel, amikkel minket vettek célba
-Ho, ho, ho. Boldog Karácsonyt! - mondta az egyikük, majd épp tüzelni kezdtek volna, amikor is egy gépfegyver puffogása hangzott fel, majd mind holtan rogytak össze.
-Tartsátok meg az aprót, ti mocskos állatok! - hangzott fel röhögve a Resszkessetek, betörők! mondata, én pedig félve sejtettem, hogy ki volt az. És be is igazolódott a sejtésem mikor egy fickó jelent meg Télapó ruhában, alatta az enyémhez hasonló egyenruhában, viszont az is vörös volt.
-Na baszdmeg, csak ez hiányzott - jegyeztem meg kedvtelenül, miközben a drága dohos Deadpool felén közeledett.
-A nyelvészeti ismereteim alapján ez Deathwish-nyelven annyit tesz: köszönöm. Szívesen - jegyezte meg gúnyosan. - Mellesleg átvehetnél pár gént az unokaöcsédből is, mert előbb hiszem el, hogy másik univerzumból jött, mint hogy a te rokonod.
-Néha én is ezt érzem - mondtam sóhajtva, miközben Bobra néztem.
-Minden segítségre szükségem volt és ő volt a legközelebb - jelentette ő ki, én pedig fáradtnak lévén az ellenkezéshez olyat tettem, amit jó régen nem: kezet fogta a piros fazonnal.
-Nos... akkor ideje elkapni egy óriási zöld fémTélapót, "társam" - mondtam, miközben az ablakból láthatóan távolodó robotra tekintettem.
-Várjon! - kiáltott fel hirtelen valaki, majd hamarosan a Télapó jött felénk Flo és Kábel vállára támaszkodva. - A fémszörnyeteg még várhat, de ki kell szállítani az ajándékokat! Nekem nem maradt már erőm hozzá, szóval maguknak kell - mondta, majd egy kulcsszerű dolgot dobott oda nekünk. - A szánom indítója. De aztán egy karcolást se, vagy a rosszak listájára kerültök - jegyezte meg mosolyogva, majd Floék arrébbvitték.
-Siessetek! - bíztatott minket Kábel, majd John és Howard felé nézett. - Az egyikük menjen velük.
-Stip-Stop - mondta Howard, miközben John egy "a fenébe" arcot vágott. - Bocs öregharcos, de szánon még sose utaztam.
-Sok szerencsét! - szólt még Kábel oda, miközben mindhárman a hangár másik végébe mentünk, ahol több szán is helyet foglalt, mellettük jó pár tartalék Télapós ruhával. Én és Howard is magunkra vettünk egyet, majd az egyik szánhoz mentünk, amibe beleraktam a kulcsot.
-És hol vannak a rénszarvasok? - kérdeztem, majd a kulcs elhúzása után a szán eleje kinyílt és pár robotrénszarvas jelent meg előtte, hátukon rakétákkal.
-Mondjátok csak... a B kategóriás jogsi erre is jó? - kérdezte Deadpool, majd beindította a szánot, ami villámgyors sebességgel kirobogott a hangárból és megkezdte útját a világ körül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése