Deathwish Karácsonya: December 17.


-Várjunk egy picit, mi is most pontosan az a nagy terv? - kérdezte John, miközben egy bokor mögül lestünk ki a HYDRA egyik épületére.
-Én szívesen elmondanám, csakhogy velem se lett teljesen közölve, jegyezte meg Howard, miközben mindketten engem figyeltek.
-Na, jó vegyük át még egyszer az egészet - mondtam, miközben egy távcsővel a HYDRA állomását figyeltem. ~Várj, de akkor honnan tudtad, hogy téged néznek.~
-Még egyszer? Hát most mondtuk, hogy egyszer se vettük még át! - mondták egyszerre, de én rájuk se figyelve folytattam a dolgot.
-Na szóval... látjátok azt a négy vevőtornyot a négy égtáj felé állítva? - mutattam a behemót tornyok felé.
-Jó hogy szólsz, ki nem szúrná senki szemét! - jegyezte meg Howard szarkasztikusan, de én igyekeztem ezt se meghallani.
-Ha mind a négyet tönkretesszük, akkor megrongáljuk a kommunikációs csatornáikat és úgy elég nehezen tudják majd mozgósítani a csapataikat. Ugyanezt eljátsszuk még az AIM-nél is és kész, meg is mentettük a Karácsonyt. John, tied lesz a déli, Howardé meg a keleti, én az északit és a nyugatit rakom tele bombával. Kezdjünk is bele - mondtam, majd el is indultam az épület fele, a többiek meg követtek.
Észrevétlenül besurrantunk a helységbe és ki-ki a neki kijelölt adótorony felé vette az irányát. Az északit sikerült is észrevétlenül teleraknom, de a nyugatinál már adódtak gondok. Ugyanis volt ott  egy kapurész, ami le volt fagyva eléggé, így akárhogy húztam sehogy se nyílt ki. Arra jött ekkor egy ügynök, én meg gyorsan odamentem hozzá és megkérdeztem:
-Nincs egy ötösöd?
-Öööö…. Deee…. van - mondta meglepődve, majd átnyújtott nekem egy 5 centes érmét.
-Kösz - mondtam, majd jól pofán vágtam. Ezután az érmével sikeresen felkapartam a jeget és kinyitottam a kaput. Ezután visszamentem a fickóhoz, odadobtam az érmét és azt mondtam: - Tartsd meg az aprót, te mocskos állat! ~Várj, végig volt két kibaszott katana a hátunkon, és te egy nyomorult érmét használtál inkább, csak hogy ellőhesd ezt az elcsépelt Reszkessetek, betörők!-poént? Már így is a Marianna-árok mélységű szégyenben vagyunk, nem mélyítsd tovább a Föld közepe felé!~
Szerencsére innentől minden simán ment, a nyugati tornyot is simán teleraktam, majd kint találkoztam a többiekkel, ezután felrobbantottuk őket.
Négy hatalmas lángcsóva csapódott az égbe ahogy a négy adótorony felrobbant, nyomában vészsziréna és ügynökök sikolyait hagyva.
-Na, ezt még egyszer eljátsszuk és kész is vagyunk - mondtam, majd el is indultunk az AIM bázisa felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése