Deathwish Karácsonya: December 16.


-Na ezt a részét szeretem az ünnepnek - mondtam örömtelién, miközben újabb adagot hörpintettem a forró csokimból. Liho természetesen mellettem ült a kanapén ~A kanapét kihagytad az előző mondatból... Ejj, ennyire kezd már kiégni az író?~ szintén forró csokit iszogatva, miközben előttünk ropogott a tűz a kandallóban. Aztán kimondtam azt a mondatot, ami mindig instant problémákat szül: - Mi ronthatná el ezt a pillanatot?
És ekkor be is toppant elénk Bob... illetve dehogy toppant, sietve beesett elénk. Szerencse, hogy a kandallóba nem esett éppen bele.
-A francba Bob, miért kellett ezt elrontanod? - kérdeztem dühösen, de aztán megláttam a kezében Howardot, aki egy halom papírt hozott magával. - Csak nem?
-De. Sikerült feltörni a kódot - mondta Howard, majd feltápászkodott és odaadta nekünk a papírokat. - Nos, olybá tűnik hogy ez a Sark Művelet az, ami a nevében is szerepel: egy csapat kivezénylése az Északi Sarkra.
-Jó, de mi a szart keres a HYDRA az Északi Sarkon, ami nagy hatalmat ad nekik? Egy radioaktív, savköpő, denevérszárnyű jegesmedvét?
Howardnak nyílt is a csőre a válasz miatt, de Liho megelőzte őt:
-A Télapót. Hát persze, hogy is nem jutott eszembe előbb! - csapott a homlokára miközben gyorsan átnézte a lapokat. - Amíg Xavieréknél laktam ~Mert Liho mutáns, ha a félig macska dolog miatt nem jöttetek volna azonnal rá.~ olvastam a professzor listáját, amin erő szerint voltak osztályozva az ismert mutánsok. És a legerősebbként  bizony a Télapó volt feltűntetve.
-Ez megmagyarázza, miért akar a HYDRA és az AIM is odajutni. A Télapó hatalmával és felszereléseivel tényleg megállíthatatlanok lennének. Ezt nem hagyhatjuk - jelentettem ki, majd felkeltem a kanapéról. - Howard, gyorsan készíts össze pár fegyvert és annyi C4-et, amennyit csak elbírsz. Liho, te aktiváld a ház biztonsági részeit. Telefonálok Johnnak, és ha ideér akkor elindulunk és a lehetőségét is elvesszük mindkét szervezetnek, hogy bármikor is újra megszerezze az adatokat.
-Ó, ó, én is mehetek? - kérdezte gyermeki lelkesedéssel Bob.
-Nem, rád más fontos feladatot bízok - feleltem, majd kissé nyögvenyelősen átadtam neki a papírokat. - Neked kell vigyáznod az adatokra, nehogy a HYDRA rájuk akadjon.
-Számíthatsz rám, kuzin - mondta, bár az én bizalmam felé eléggé a béka segge alatt volt iránta. De nem volt mit tenni, el is indultam a dolgozószobámba, hogy felfegyverkezzek a készülő támadásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése