Deathwish Karácsonya: December 3.


-És, hogy mennek a dolgok Bobbal? - kérdezte John halált megvető nyugalommal, de én azért láttam az arcán azokat az apró rezdüléseket, melyek a visszatartott nevetése apró kitörései voltak.
-Egyre szarabbul - mondtam dühödten. - És nem az a legnagyobb baj, hogy felbassza az agyam... hanem hogy a többiekét nem!
-Ó, az jó.. Várj, hogy érted hogy a többiekét nem?! - lepődött meg John, aki a tegnap tapasztaltak miatt szintén kiakadt ezen
-Úgy, hogy kedvelik. Liho szerint aranyos és kedves, még azt is elnézte neki, hogy kirobbantotta a kibaszott nappali falát! Ráadásul megszerezte a fiókomból Florica telefonszámát, és még beszélgetni is tudott vele, sőt, rávette hogy térjen haza Karácsonyra! Nekem meg még fel se veszi! - dühöngtem az asztalnál, ami John házának teraszán volt és aminél mi éppen ültünk két pohár ital társaságában. Utóbbira eléggé szükségem is volt, úgyhogy le is hajtottam - mindkettőt. - Ráadásul elvitte a cégemhez is, ahol szintén kedvelik őt... nem tudom mi baja lesz Karácsony közeledtével az embereknek! Így is elég baj, hogy a belső hang a megfázás miatt alig beszél, de még ez is! ~Ó, tudtam én hogy sze... HAPCI!~ Egészségedre.
-És hogyan bírod elviselni? - kérdezte John, akire kezdtem gyanakodni, hiszen nem szokott ennyire személyes jellegű dolgokat kérdezni pusztán jószívből. De azért feleltem rá:
-Igyekszem valahogy. Próbáltam már sokféleképpen, most éppen egy James Bond-maratonnal, de a Csak kétszer élszig sikerült csak eljutnom. - Majd végül kimondtam a varázsszót: - Jól jönne valami, amivel levezethetném ezt a feszültséget.
-Alig vártam, hogy végre ezt mond - mondta piros kollegám kaján vigyorral. - Lenne ugyanis egy lehetőség.
-Nem John, megmondtam hogy nincs közös maszturbálás, akármennyire is mondta Torrente azt - utasítottam már el előre.
-Jesszus te faszkalap, nem ilyen dologról van szó, legalább most tedd félre a perverzséged - mondta undorodva és előbányászott egy aktát. ~De most tényleg kedve Író, ezeket mégis honnan szedik elő a karakterek? Csak mert nem először történik ez a történetfolyamunkban is, meg.. HAPCI! HAPCI! HAPCIII!!!! Jól van na, csak szóltam, nem kell emiatt agyontüsszegtetni.~ - A HYDRA exbarátnőd, Sin ugyanis adott egy megbízást, amivel kifizethetjük a Bob okozta károkat. Egy AIM-es vezért kellene megfigyelni, likvidálni és az adatait ellopni, mindezt még a holnapi nap folyamán.
-John, ezt már ezerszer megbeszéltük: Karácsony környékén nem vállalok semmilyen ilyen melót! - juttattam eszembe a szokásomat. - Hadd acsarkodjon a HYDRA, az AIM, a S.H.I.E.L.D., a Cobra, az ARGUS és a tucatnyi szervezet egymással, én meg élvezem az ünnepeket.
-Ó, gondoltam hogy ezt fogod mondani... Sin ugyanis nem csupán pénzzel támogatná a projektet, hanem hajlandó lenne eljönni a Karácsonyi ünnepségedre. Egyedül.
Még mindig haragudtam Sinre amiket a múltban tett velem... de még mindig tudta hogy húzzon csőbe. Nem is inkább azért, mert még vonzódnék hozzá, mint inkább azért, hogy ezt Loki orra alá dörgöljem.
-Készítsétek a fickónak a hullazsákot - mondtam Johnnak, majd magamhoz kaptam az aktát és tanulmányozni kezdtem a fickót a holnapi akcióhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése